Texas Legislature 101 Info Session

Date
Tuesday, January 26, 2021 - 5:30 pm to 6:30 pm

(El español está disponible abajo)

Join us Tues., Jan. 26, 5:30-6:30 p.m. via Zoom for our Texas Legislature 101 Information Session.

This event is the third and final in a series that will educate families about how their tax dollars work for students and provide the tools to engage through every step of the process—from your local school’s budget to the Texas legislature. This event will focus on how exactly the legislative process works and how you can get involved in the decisions that affect your students.

This event will not stream live but a recording will air on AISD.TV and will be shared on Facebook on a future date.
Register at this link to participate via Zoom: https://bit.ly/3a2lmsk

For more information email gabriella.beker@austinisd.org or call 512-414-9774.


Les invitamos a nuestra Sesión informativa de la Legislatura de Texas 101 el martes 26 de enero, de 5:30 a 6:30 p.m. vía Zoom.

Este evento es el tercero y ultimo de una serie que educará a las familias sobre lo que significan sus dólares en impuestos para los estudiantes y brindará las herramientas para involucrarse a través de cada etapa del proceso-- del presupuesto de su escuela local a la legislatura de Texas. Esta sesión se enfocará en cómo opera exactamente el proceso legislativo y cómo puede usted participar en las decisiones que afectan a sus estudiantes.

Este evento no se transmitirá en vivo, pero se transmitirá una grabación en AISD.TV y se compartirá en Facebook en una fecha futura.
Regístrese en este enlace para participar con Zoom: https://bit.ly/3a2lmsk

Para más información, envíe un correo electrónico a Gabriella Beker en la dirección gabriella.beker@austinisd.org o llame al 512-414-9774.