All Austin ISD classes are remote Jan. 11 / Todas las clases del Austin ISD serán remotas el 11 de enero

Image of rainclouds

To ensure the safety of all our students and staff, all Austin ISD classes will be 100 percent remote, Monday, Jan. 11.

Please keep your students home for on-line classes. No students will report to campus and buses will not run to transport students. WiFi service will be offered on a one-hour delay from 8:30 a.m.-4:30 p.m. Please see our WiFi bus map for service locations. 

If your child left a device on campus, please contact your school principal to arrange pickup. 

We will continue to monitor conditions. For the most up-to-date information, please visit the district's website or follow us on social media. The AISD community is also encouraged to refer to local news and public safety organizations' social media for weather-specific updates.


Para garantizar la seguridad de todos nuestros estudiantes y personal, todas las clases del Austin ISD serán 100 por ciento remotas el lunes, 11 de enero.

Favor de mantener a sus hijos en casa para las clases en línea. No habra autobuses para transportar a los estudiantes. El servicio wifi se ofrecerá con un retraso de una hora, desde las 8:30 a.m.-4:30 p.m. Favor de revisar nuestro mapa de autobuses con wifi para los lugares de servicio.

Si su hijo dejó su dispositivo en el plantel, comuníquese con el director de su escuela para programar un momento para recogerlo.

Seguiremos monitoreando las condiciones climáticas. Para la información más actualizada, visite el sitio web del distrito o síganos en las redes sociales. También se le recomienda a la comunidad del AISD que vea las noticias locales y las redes sociales de las organizaciones de seguridad pública para actualizaciones relacionadas con el clima.